وجود 34 نقطه پر حادثه در محور تکاب و شاهیندژ

وجود 34 نقطه پرحادثه در محور تکاب ـ شاهین‌دژ

وجود 34 نقطه پرحادثه در محور تکاب ـ شاهین‌دژ بابک رضانژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: راه‌های روستایی واقع در مسیر تکاب به شاهین‌دژ شاهد بروز حوادث و تصادفات رانندگی متعددی هستیم که در این خصوص باید مسئولان اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه عمدتا در فصول گرم سال شاهد واژگونی تراکتور در مسیرهای روستایی هستیم، تصریح کرد: عدم توانایی در کنترل تراکتور و نامناسب بودن وضعیت راه‌های روستایی عمده دلیل بروز این حادثه است.

رئیس پلیس راه تکاب ـ شاهین‌دژ با بیان اینکه پلیس راه این شهرستان در تمام ساعات شبانه‌روز نسبت به ارائه خدمات در محور تکاب به شاهین‌دژ اقدام می‌کند، افزود: ارائه این خدمات در تابستان که فصل مسافرت است شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به وجود 34 نقطه حادثه‌خیز در این شهرستان، گفت: وجود این نقاط حادثه‌خیز سبب بروز مشکلات متعددی در زمینه رانندگی شده و شاهد بالا بودن آمار تصادفات در این محور هستیم.

رضانژاد بر رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز محور تکاب به شاهین‌دژ تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا نیازمند تلاش هرچه بیش‌تر اداره راه و شهرسازی هستیم و لازم است اصلاح این نقاط در اولویت کاری این اداره قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در جاده‌های این شهرستان شاهد تردد قابل‌توجهی از موتورسواران هستیم، بر استفاده راکبین موتورسوار از کلاه ایمنی تاکید کرد و گفت: در این راستا برخوردهای جدی با راکبین متخلف در جاده‌ها خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه تکاب ـ شاهین‌دژ حوزه استحفاظی این پلیس راه را 757 کیلومتر عنوان کرد و افزود: نظارت کامل و کافی بر تمام این مسیرها را داریم و با رانندگان متخلف به شدت برخورد خواهیم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 تير 1394برچسب:, | 12:4 | نویسنده : رضوانی |